Arkona Media Production iți oferă soluții ca să

Rămâi conectat la business

Avantajele organizării unui eveniment online sunt multiple:

  • costuri reduse atât pentru organizatori cât și pentru participanți (nu mai este nevoie de locație, cazare, mese, transfer, etc);
  • economisești timp și efort;
  • vei avea arhivă online a transmisiei (se poate urmări filmarea chiar și după terminarea ei);
  • nu ai limită în ce privește audiența;
  • poate fi o soluție pentru cei care au trac de vorbit în public, existând posibilitatea preînregistrării materialelor;
  • vei obține statistici detaliate despre public (locații din care au urmărit transmisiunea, numărul persoanelor, etc);
  • vei avea contact direct cu grupuri țintă;
  • vei avea formular online pentru feedback;
  • întocmirea unui buget precis (costuri fixe care nu depind de numărul de participanți).

Cursuri online interactive

  • Materialul didactic realizat de către profesori va fi adaptat pentru livrarea în online împreună cu un designer al firmei (adăugare materiale video, exemple concludente, etc.)
  • Materialele valabile și offline
  • Participanții pot oferi feedback referitor la materialele prezentate
  • Studiu de caz/ Chestionare /Poll-uri

Cursuri și conferințe live

  • Cu speakeri, moderatori și suport de prezentare cu design personalizat (toți participanții sunt online)
  • Prezentare speakeri online live în cadrul unei conferințe offline
  • Conferință în locație cu posibilitate de accesare online pentru participanții care nu pot ajunge
  • Dezbateri politice sau sociale
  • Ședinte cu părinții / asociații profesionale

Prezentări de produs

  • Prezentare detaliată a unui produs utilizând materiale grafice sau video precum și prezența unui specialist/ speaker în studio

Campanii de marketing

  • Distribuire către publicul țintă a materialelor video și a altor materiale realizate în studio
  • Reclamă în timpul webinarelor/ cursurilor

Vă oferim:

  •  studio;
  • audio de înaltă calitate;
  • video HD;
  • set de lumini studio;
  • filmare cu multiple camere profesionale;
  • chroma key;
  • teleprompter;
  • creare pagină web pentru eveniment;
  • creare pagină de înregistrare;
  • creare youtube trailer;
  • creare design pentru prezentare ppt. și identitate eveniment;
  • studiu de urmărire a participanților;
  • raport analitic;
  • promovare completă înainte și după webinar (email, facebook, site, etc);
  • asistență în timpul webinarului;
  • postarea webinarului pe site-ul nostru și al clientului prin oferirea de content.

Extra:

  • Sala ședințe;
  • Bucătărie;
  • Transfer aeroport.